Thursday, June 4, 2009

krampa har ikke akkurat tatt meg...

Av forskjellige grunner har jeg vært en elendig blogger i det siste...
Skrivekløen har liksom ikke tatt meg heller, så det er ikke akkurat sånn at jeg ikke har kunnet la være å skrive.
Ikke har jeg følt meg så innmari inspirert heller.
Og da blir det bare tull uansett.
Isteden har jeg skrevet brev oppi hue mitt, og der har de blitt.
Så kanskje det er på tide å dele alle de tankene Gud har gitt meg i det siste?

Jeg har merket at Gud jobber veldig i perioder med meg,
og ofte går det treigt, det kan liksom være det samme temaet i flere måneder,
kanskje også et år!
Men det betyr vel kanskje at det er viktig,
og at han virkelig vil at jeg skal skjønne hva han prøver å si meg!
Så, snart, meget snart kommer det et nytt "Gud som snakker til Linn" innlegg her,
men ikke akkurat nå,
for nå er det et lite mount everest laget av nyvaskede klær som venter på meg.
Jeg har ventet en stund for å se om de kanskje brettet seg sammen og la seg i skapet av seg selv, men nei da, ikke denne gangen heller...
Men når jeg har tid, da! DA skal jeg skrive!!

So long

No comments: