Monday, April 7, 2008

La min vilje skje...


Vi ber...

for venner
for familie
for kollegaer
for nabo'n
for random folk på gata...

Kjære Gud

Gjør sånn, og sånn, og sånn, også ber jeg deg om at du må gjøre sånn... sånn, og sånn...

Amen

Men er ikke Gud Gud?
Er det ikke Han som har lagt livet fremfor oss?
Er det ikke Han som vet hva som er best for den personen?
Er det ikke Gud som har fastsatt alle livets dager?

Vi kan be til vi blir blå om at Gud skal gjøre noe... men hjelper det hvis det ikke er det Gud vil?
Er ikke Gud Gud og gjør som Han vil?

Jeg vet at Guds vilje er at alle mennesker skal bli frelst og tilbringe evigheten sammen med Han.
Jeg vet at Guds vilje for en person alltid er det beste!

Så Gud...

for venner
for familie
for kollegaer
for nabo'n
for random folk på gata...

ikke min vilje, men din!!

Jeg legger deres liv i dine hender, gjør med de som du har tenkt!
For det er uansett det beste...

Takk for at du har full kontroll på alle ting!

Takk!

3 comments:

Ane Maria said...

Du er så flink til å sette ord på ting :) Liker bloggen din!!

Linn's hverdagsmirakler said...

takk :) koselig å høre...

S said...

amen :)

<3