Friday, April 11, 2008

ditt hjertes sukk


I det siste har det skjedd veldig mye på mange kanter som gjør at hjertet mitt bobler over av bønner.
Men ordene kommer liksom ikke ut...
jeg finner ingen ord som kan hjelpe,
jeg finner ingen ord som er gode nok eller sterke nok til å forklare mitt hjertes lengsel...
Alt jeg kan er å sukke...

Men så kom Gud,
med sin kjærlige stemme og fortalte meg;

Kjære deg!
Når du sukker til meg for alle disse personene er det akkurat som du åpner hjertet ditt og jeg kan lese alle dine bønner som en åpen bok.
Mitt kjære barn,
jeg hører ditt hjertes sukk!

Takk Gud!!
Takk for at du har gjort det så enkelt samtidig som det er så vanskelig...

Takk for at jeg kan sukke til deg...

1 comment:

Unknown said...

Veldig bra Linn! Har vært takknemmelig for det samme flere ganger selv!